Oberta la preinscripció als centres educatius de Caldes de Montbui pel curs 2022-2023

Dilluns, 7 de març de 2022 a les 00:00

Procés de preinscripció per al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria per al curs 2022-2023

Tràmit 100% electrònic. No es pot presentar sol·licitud en paper.

Dos models de sol·licitud:

• Sol·licitud electrònica: Cal identificació digital: IdCAT Mòbil, Cl@ve, DNI electrònic, o T-CAT (per treballadors de la Generalitat de Catalunya)
  • Sol·licitud en suport informàtic

Documentació que cal adjuntar

Sol·licitud electrònica

Sol·licitud en suport informàtic

• Alumne amb identificador de RALC: no cal presentar cap document, es recuperen les dades de RALC
  • Alumne que no ha estat escolaritzat mai a Catalunya:
  • llibre de família o altres documents relatius a la filiació
  • passaport o document d’identitat d’un país de la UE (document amb què s’ha identificat a la sol·licitud)
  • Llibre de família o altres documents de filiació
  • Document d’identitat de la persona sol·licitant (DNI, NIE o passaport)
  • Resolució acreditativa de la situació d’acolliment o de tutela, de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència

Acreditació dels criteris de prioritaris i complementaris, per als dos tipus de sol·licitud:

• El contracte laboral, el certificat d’empresa o la declaració censal d’alta, modificació o baixa de l’Agència Tributària, per justificar la proximitat entre el lloc de treball i el centre educatiu, si aquesta és l’opció de proximitat que ha triat.
  • El document acreditatiu de la renda garantida de ciutadania, si la família n’és beneficiària.
  • El llibre de família en el cas dels alumnes que hagin nascut en part múltiple.
  • La condició de víctima de violència de gènere s’acredita per qualsevol dels mitjans establerts a l'article 23 de la Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere: sentència, informe del ministeri fiscal, informe de serveis socials o qualsevol altra informe en què consti aquesta situació. La condició de víctima de terrorisme s’acredita amb el certificat que emet la Subdirecció General de Suport a Víctimes del Terrorisme del Ministeri de l’Interior.

En els casos en què la consulta interadministrativa de la de la família nombrosa o monoparental, de la discapacitat, o bé del padró, no s’hagi produït per causa d’oposició de la persona que presenta la sol·licitud, no s’hagi marcat la casella corresponent d’haver informat les persones interessades de l’autorització donada o no hagi donat resultats, caldrà presentar la documentació corresponent. Aquesta incidència constarà en el resguard actualitzat (que s’envia l’endemà de la presentació de la sol·licitud) així com a la publicació del barem provisional.

Criteris prioritaris en l’admissió d’alumnes i barems a aplicar

• Per tenir germans matriculats al centre (2n cicle, EPRI, ESO): 50 punts
  • Per proximitat del domicili familiar o del lloc de treball dels pares o tutors:
  • Quan el domicili habitual es troba a la zona educativa del centre (Caldes de Montbui):30  punts
  • Quan a instància del pare o mare, tutor/a o guardador/a de fet  es pren en consideració, en comptes del domicili habitual, l’adreça del lloc de treball d’un d’ells, i aqueta és dins la zona educativa del centre (Caldes de Montbui):  20 punts

Per aquest criteri de proximitat al centre no es pot acumular més d’una puntuació, malgrat es donin els dos supòsits

• Per la renda anual de la unitat familiar: 15 punts

Criteris complementaris (només s’apliquen si hi ha empat de puntuació amb els prioritari)

• Per tenir pares o tutors treballant al centre: 10 punts
  • Per formar part d’una família nombrosa: 10 punts
  • Per formar part d’una família monoparental: 10 punts
  • Per haver nascut per part múltiple (bessons): 10 punts
  • Perquè l’alumne/a estigui en situació d’acolliment familiar: 10 punts
  • Quan l’alumne/a o algú del seu nucli familiar pateix discapacitat superior o igual al 33 %: 15 punts
  • Per tenir la condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme: 10 punts

Calendari del procés de preinscripció i matrícula al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria

Fases de la preinscripció

Publicació de l'oferta inicial de places

4 de març

Presentació i/o modificació de sol·licituds

del 7 als 21 de març (2n cicle d’educació infantil i educació primària)

del 9 al 21 de març (ESO)

Publicació de les llistes amb el barem provisional

21 d’abril

Reclamacions

del  22 al 28 d’abril

Publicació de les  llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions

3 de maig

Sorteig públic per determinar l’ordenació de sol·licituds

9 de maig

Publicació de la llista ordenada definitiva

11 de maig

Període d’ampliació de peticions per a les sol·licituds  de preinscripció sense assignació (assignació d’ofici)

del 27 de maig a l’1 de juny

Publicació de l’oferta definitiva de places

9 de juny

Publicació de les llistes d'alumnes admesos i, si s’escau, de la  llista d’espera

10 de juny

Període de matriculació (2n cicle d’educació infantil, educació primària i ESO)

del 21 al 29 de juny

Per a més informació

Els centres i les oficines municipals d’informació us facilitaran informació del procés. També us ajudaran a la tramitació electrònica de les sol·licituds. En tots els casos caldrà demanar cita prèvia.

Oficina Municipal d’Escolarització (OME)

Pl. Font del Lleó, 11

Tel. 93 865 56 56 / 93 862 70 24