La vicepresidenta Laura Vilagrà visita Caldes per conèixer projectes com els de la rehabilitació de Can Rius i el Carme

Dijous, 4 d'abril de 2024 a les 00:00

Caldes de Montbui ha rebut la visita institucional de la vicepresidenta del Govern, Laura Vilagrà. Durant l’estada ha pogut conèixer de primera mà els projectes de rehabilitació de Can Rius o del Carme

La vicepresidenta del Govern de la Generalitat, Laura Vilagrà, ha visitat aquest dijous a Caldes de Montbui. Vilagrà, que ha estat rebuda per l’alcalde Isidre Pineda i una representació del consistori, ha estat acompanyada també durant la visita pel delegat territorial del Govern a Barcelona, Joan Borràs, i del director de Serveis territorials, David Agustí.

Durant la visita institucional ha pogut conèixer de primera mà els projectes de rehabilitació de l’antiga escola del Carme i de l’antic balneari de Can Rius. De fet, s’ha desplaçat fins a l’edifici de l’antic balneari per veure quin és l’abast del projecte de rehabilitació. També s'ha interessat per altres projectes com el de la Comunitat Energètica Local (CEL) i la gestió municipal de l'aigua.

Posteriorment, s’ha dirigit fins el teatre del Centre de l’Ateneu Democràtic i Progressista, que després d’anys d’obres de reforma, aquest 2024 s’ha reobert al públic. La vicepresidenta Vilagrà ha estat rebuda pel president del Centre, Ateneu Democràtic i Progressista, Jaume Pieres, i per altres membre de la junta.

La visita institucional ha acabat a les Cases dels Mestres, l’equipament sociocultural que ha estat ampliat amb l’ajuda financera de la Generalitat de Catalunya. En aquest espai, Laura Vilagrà i la resta de la comitiva han pogut parlar amb Antoni Hernández, president de l’Associació de Gent Gran.

La vicepresidenta del Govern, Laura Vilagrà, durant la visita institucional a Caldes de Montbui.

L'alcalde, Isidre Pineda, durant la visita institucional de la vicepresidenta del Govern, Laura Vilagrà, a Caldes de Montbui.

Darrera actualització: 04.04.2024 | 19:02