Prop de mig miler de persones passen per la primera edició de la Fira de la FP amb l’oferta formativa de Caldes de Montbui

Divendres, 12 d'abril de 2024 a les 00:00

Estudiants i famílies interessades en conèixer l’oferta formativa de formació professional disponible a Caldes de Montbui han passat aquest dijous per la primera edició de la Fira de la FP

La primera edició de la Fira de la FP de Caldes de Montbui ha rebut la visita de prop de mig miler de persones. El gruix de les visites s’han registrat durant el matí, quan la fira estava destinada, exclusivament, als estudiants dels centres educatius del municipi. Al llarg del matí s’han succeït les visites i l’alumnat ha pogut conèixer de primera mà les experiències i els detalls de l’oferta formativa de formació professional de Caldes de Montbui. També han pogut participar directament de les demostracions que han fet alguns dels alumnes dels cursos.

Durant la tarda, quan la Fira ja estava oberta al públic en general, també s’han registrat un degoteig constant de visites de persones interessades en saber quines possibilitats de formació professional hi ha al municipi. A més, les dues xerrades organitzades a la tarda "Coneix l'oferta de FP a Caldes de Montbui" amb representants dels diferents centres educatius i la taula rodona “Cap a on ha d’anar la FP? La FP, importància i la seva presència en el territori més proper”, han aconseguit omplir la Sala Cuines de Can Rius.

A més, els visitants han pogut esvair dubtes sobre el seu futur acadèmic gràcies al servei d’orientació professional ofert pel personal tècnic del servei de Desenvolupament Econòmic-La Piqueta i de l’espai Jove El Toc, que al llarg del dia han atès desenes de consultes sobre l’FP i els itineraris formatius.

Actualment Caldes de Montbui té una oferta d’una desena d’opcions de formació professional en els diferents instituts públics i concertats que hi ha al municipi:

• Administració i gestió: CFGM de Gestió Administrativa i CFGS d’Administració i Finances
  • Fabricació mecànica: CFGM Mecanització i CFGS Programació de la Producció en Fabricació Mecànica, perfil professional en Motlles i Matrius
  • Imatge personal: CFGM d’Estètica i Bellesa i CFGS de Termalisme i Benestar
  • Sanitat: CFGM Cures Auxiliats d’Infermeria, CFGM Emergències Sanitàries, CFGS  Documentació i Administració Sanitàries i CFGS Imatge per al Diagnòstic i Medicina Nuclear
Darrera actualització: 12.04.2024 | 13:10

Imatges